Piękna reklama łamiąca chore rozumienie „męskości” pełne wypaczonych, szkodliwych zachowań.
Mężczyzna powinien zachowywać się dobrze.
Nie bić, nie molestować, nie gnębić. Zatrzymać seksizm i prymitywizm z tym związany.
Powinien przeciwstawiać się temu złu!
Niestety reakcją mas Osób płci męskiej, zamiast zrozumienia treści i widoku dobra i normalności jest… bojkot Gillette.
Niby oczywistości, a mocno odrzucane…. Niestety – przy tak gigantycznych w skali społeczeństwa: nieumiejętności dostrzegania oczywistości i sile nawyku myślenia, że coś jest „właściwe” (nieumiejętności samodzielnego myślenia) – nawet jeśli to coś jest rażąco złe – jest przyjęte jako normalne i dobre.
Do zmian potrzebne są odpowiednie: ugruntowanie, wiedza i postrzeganie, których nie ma – albo ciągle jest za mało.
Ludzie przekazują i powielają od lat inne „wzorce”, zgodnie z którymi „być mężczyzną” znaczy wspierać wyżej wymienione patologiczne zachowania i sposoby bycia (albo przynajmniej uznawać je za „zwyczajne”). Na podstawie powielonych i zapisanych w umysłach „wzorców” całe masy budują swoją męską tożsamość (faktycznie: zbiorową). Kopie wzorca.
Hiperłącze:
No cóż. Ci, którzy myślą, że do słowa „mężczyzna” trzeba użyć określenia „prawdziwy” i poprzez to „prawdziwy” rozumieją stek bzur kojarzonych z mężczyznami i stek idiotyzmów na których całe masy budują poczucie tożsamości – zapewne wyrzucą maszynkę Gilette do kosza ubodzeni mądrością i „zawiłością” przekazu…
W reklamie wyraźnie i ładnie pokazano chore programowanie umysłów (boys will be boys – powtarzane jak mantra), które zostało przez masy przejęte, a działa tak, że Ludzie mają o aspektach męskości, kobiecości i relacji pomiędzy płciami chore i fałszywe przekonania, w które „wierzą” i na których zbudowali tożsamość.
Dobrze przestać to powielać sobą.
Zapobieganie agresji i przemocy, szacunek do Istot i Istnienia – to rola Istot rozumnych. Człowieka. Kobiet i Mężczyzn.
PS: Niechęć do filmu i takiego postrzegania (niechęć do normalności!) widać w wynikach lubię/nie lubię na filmiku oraz komentarzach. Przerażające w sumie jak daleko Ludzie zaszli w swoim pomyleniu.
Ale zdanie o sobie maja, że hoho…
„Mądry” gatunek.
Póki nie ma wiedzy na temat działania umysłu, programowania, wyobrażeń i schematów myślowych jakie społeczeństwo ma wpojone, czego skutkiem będzie lepsza umiejętność samodzielnego myślenia, większa wrażliwość i szersze dostrzeganie – warto po prostu programować Ludzi inaczej – na dobro. Nie na pomylenie.
Więcej takich przekazów!!!!
Źródło widoku ekranu: Reklama Gillette –
https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0
Ewa Michalik-Kardaś
„Hurr durr, milionowi ludzi spot się nie podoba, a mi się podoba, to muszą być zakompleksieni seksiści!!1”
Inteligencja ,,Grażynki” tak bardzo… Ostatnio 40 ileś milionów ludzi lajkowało zdjęcie zwykłego kurzego jajka na facebooku, więc to o czymś świadczy. I to nie za dobrze…